Etiquetas

lunes, 27 de abril de 2020

TASQUES PER A L'ALUMNAT (27-30) D'ABRIL DE 2020

Estimades famílies:
A causa de la suspensió de les classes fins nou avís, l'equip docent de quart us
deixa les tasques que els nins i les nines hauran de realitzar a casa durant aquests dies.
                                              El professorat de quart curs


              DATA MÀXIMA D’ENTREGA: 4 DE MAIG A LES 15:00 HORES

PER FAVOR, ENVIAR LES TASQUES AMB EL NOM DE L’ESTUDIANT, GRÀCIES.
ELS CORREUS ELECTRÒNICS DEL PROFESSORAT SÓN ELS SEGÜENTS:  


ainamartorell@ceipjafudacresques.cat        (4t-A)
aliciaferragut@ceipjafudacresques.com      (4t-B)
xiscomunoz@ceipjafudacresques.cat          (4t-A) 
monicatugores@ceipjafudacresques.cat     (Anglès)
tonisocias@ceipjafudacresques.cat             (Educació Física)
juancamarena@ceipjafudacresques.cat       (Castellà)
xiscohernandez@ceipjafudacresques.cat    (Desdoblament 4t A/B Cat/Mat)
rafelfiol@ceipjafudacresques.cat                   (Música)
doloreslazaro@ceipjafudacresques.cat         (Religió Catòlica)


 TASQUES A REALITZAR:


LLENGUA CATALANA


- Llegeix la lectura següent i després contesta a les preguntes: 


Avui és l’aniversari de na Mariona. Fa deu anys i la seva mare li ha preparat una festa sorpresa a casa.
A la festa vénen les seves amigues Paula i Lola. Na Mariona està contenta perquè li han fet molts regals.
 1-     De qui és l’aniversari?
2-     Quants anys fa na Mariona?
3-     Qui li prepara una festa?
4-     On fan la festa?
 5-     Qui va a la festa?
 6-     Per què està contenta na Mariona?
- Cerca a la lectura una paraula monosíl·laba, una bisíl·laba i una trísil·laba.
-Separa-les en síl·labes. 


MATEMÀTIQUES



      LENGUA CASTELLANA


Lectura: Lee con atención el texto y contesta a las preguntas
Un duende

Manuel no olvidó aquella noche dejar en un plato un poco de leche para Facundillo.
A los duendes les gusta muchísimo la leche y se hacen muy amigos de la gente que se la da.
Todos los duendes del mundo, los que viven en el campo y en los jardines,
y los que viven dentro de las casas, se pasan el día durmiendo.
Como son tan chiquitos se meten en cualquier agujero y nadie los ve.
En cuanto dieron las doce, Facundillo salió del tarro de mermelada, se
bebió la leche que Manuel le había dejado y se puso a corretear por la casa.
Entró en el salón, y se quedó un rato mirando la lámpara llena de cristalitos que colgaba del techo.
Después fue al cuarto de Manuel, saltó hasta la cama, y se acercó al niño que estaba durmiendo.
Los duendes pueden hablar y jugar con los niños sin despertarlos.

1¿Cómo se llaman los personajes de la lectura?
2¿Qué tipo de relación mantienen el duende y el niño?
  1. Buena, son amigos. b)Mala, por eso duermen a diferentes horas.
3¿Qué información da la lectura sobre los duendes?
4¿Qué hizo Facundillo en cuanto dieron las doce?
CIÈNCIES NATURALS
1.     Visualitzeu el següent vídeo que tracta de l’aparell locomotor
i contesteu les següents preguntes després de veure-ho. 


Vídeo:


Preguntes:

·      Quins són els sistemes que formen l’aparell locomotor?
·      Què són els músculs? 
·      Escriu els dos tipus de músculs que tenim i explica’ls amb un exemple.
·      Per què és tan important el sistema ossi? 
·      Per què són tan importants els següents ossos?
o   Crani:
o   Mandíbula: 
o   Columna vertebral:
o   Costelles:
o   Fèmur: 
·      Digues de forma senzilla què són les articulacions.



CIÈNCIES SOCIALS


Ja per acabar amb els temes 1 i 2 del llibre de text, us proposam cinc preguntes de repàs.


  1. Què és el relleu? Quins dos tipus de relleu existeixen?


  1. Sabries dir algún lloc de Mallorca on hi hagi paisatge de costa?


  1. Dibuixa el mapa de Mallorca i situa els següents elements:
Puig Major /  Serra de Tramuntana / Badia de Palma  / Cap de Formentor


  1. Què és un riu? Coneixes el nom d’algun riu d’Espanya?


  1. En quins tres estats es troba l’aigua a l’hidrosfera?


PLÀSTICA


Heu de realitzar una composició amb la tècnica del collage.
La vostra creació és lliure, és a dir, podeu fer allò que més us agradi i utilitzar
els materials que tingueu a casa (diari, cartolina, folis pintats de colors, cartró...).
Si no teniu cap material per fer-ho podeu simular un collage fent un dibuix.
Seguidament us deixem uns exemples per a que us serveixin de guia.




Què és el collage? El terme collage, d’origen francès, fa menció a una tècnica artística que consisteix en la unió de diferents elements.
Aquest, normalment inclou diferents materials i imatges per composar una obra

















ANGLÈS
Hello everybody,
How are you doing? Com estau? Cómo estáis?
Per aquests dies us passo aquests 2 links
https://www.liveworksheets.com/bo206242fb. Activity 2, NOT MATCH, Write what you listen to.
Steps to follow. Pasos a seguir. Passes a seguir.
1. Put the computer's mouse on the link and follow the instructions: click Ctrl+click on the link.
Pon el ratón del ordenador encima del link y sigue las instrucciones.
Posa la rata del ordinador damunt el link i segueix les instruccions.
2. Do the worksheet. Haz la ficha. Fes la fitxa.
3. Click on “finish” button. You find it at the end of the worksheet you are doing.
Clica el botón FINISH que está al final de la ficha.
Clica el botó FINISH que trobaràs al final de la fitxa.
4. When you click finish, you go to another page of the same web
that says: check my answers o email my answers to my teacher.
Email: monicatugores@ceipjafudacresques.cat.
Cuando ciclas el botón FINISH te lleva a otra página que te dice
check my answers o email my answers to my teacher. Envialo a la profesora.
Quan cliques el botó FINISH et duu a una altra pàgina que diu: check my answers
o email my answers to my teacher.
Aquesta mateixa tasca la trobareu al googleclassroom del curs. Delivery date: 4th May
Esta misma tarea la encontrarás en el googleclassroom del curso.

Fecha de entrega máxima:4 de Mayo
*** Anau completant la llista de Hobbies.
Podeu fer una graella com aquesta I anar completant-la afegint tantes cel.les com necessiteu.


CATALÀ / CASTELLÀ
ENGLISH





















MÚSICA


Anau a la pàgina web de música de l’escola, clicant AQUÍ



EDUCACIÓ FÍSICA


Una activitat de repàs:
Recordau que el primer trimestre vàrem treballar els esports d’equip i les vàrem adaptar.
Podríeu fer memoria i explicar-ne les regles?
-També podem aportar si recordau alguna norma de seguretat.
¿Era la competició el més important?


1-Handbol:


2-Bàsquet:


3-Hockei:


4-Tennis:


5-Pitxi o Béisbol adaptat:


VALORS
Mira de trobar per internet 1 bona notícia i 1 de dolenta i analitza
com si fossis un/a periodista què creus que ha succeït
i fes-ne un anàlisi personal.


RELIGIÓ CATÒLICA


Una tasca de religió molt fàcil. Solament jugar i pintar si pogueu.



No hay comentarios:

Publicar un comentario