PERÍODE:
6 d’abril al 8 d’abril
|
NIVELL: 4t de Primària
|
DATA
MÀXIMA D’ENTREGA: 20 D’ABRIL A LES 15:00 HORES
PER FAVOR, ENVIAR LES
TASQUES AL PROFESSOR/A DE LA MATÈRIA CORRESPONENT.
L’equip
docent de 4t volem dir-vos que estarem a la vostra disposició
per qualsevol cosa que necessiteu, a través dels següents
correus electrònics:
ainamartorell@ceipjafudacresques.cat
(4t-A). Assignatures després del pati.
xiscomunoz@ceipjafudacresques.cat
(4t-A). Assignatures abans del pati.
monicatugores@ceipjafudacresques.cat
(Anglès)
tonisocias@ceipjafudacresques.cat
(Educació Física)
juancamarena@ceipjafudacresques.cat
(Castellà)
xiscohernandez@ceipjafudacresques.cat
(Desdoblament Català/Matem. de 4t A/B)
rafelfiol@ceipjafudacresques.cat
(Música)
doloreslazaro@ceipjafudacresques.cat
(Religió Catòlica)
|
*La
tasca de música la podeu trobar en aquesta graella més abaix i
també la podeu trobar en la pàgina web d’aquesta assignatura.
Les
tasques són les següents:
CATALÀ
|
- Llegir el poema de la pàgina 93 del llibre, que es titula “La
papallona”. Llegir-lo, almanco, dues vegades.
- Copiar el poema al quadern.
- Fer els exercicis 5 i 6 de la pàgina 95.
|
||||||||||||||||||||||
CASTELLÀ
|
Terminar las tareas anteriores.
- Terminar página 82 del libro de texto.
- Terminar ficha de repaso del T5 ( está en el Blog).
- Leer y estudiar T5
Para estas vacaciones podéis entrar en el mundo de los libros.
Leed un cuento (el que más os guste) y disfrutad de ello. Con la
lectura aprendes muchas cosas.
Felices fiestas
|
||||||||||||||||||||||
MATEMÀ-
TIQUES
|
1. Escriu els següents nombres amb lletres.
2. Escriu el nombre anterior i posterior.
3. Completa les sèries numèriques amb els nombres que faltin:
A)
B)
A més, us deixem uns enllaços que us serviran per repassar les
taules de multiplicar:
|
||||||||||||||||||||||
NATURALS
|
1. Classifica les següents parts del cos amb l’aparell
corresponent.
Cor - vies respiratòries - tub digestiu - pulmons - capil·lars -
vasos sanguinis - alvèols - bufeta - fetge - estómac - faringe -
artèries - ronyons - urèters.
|
||||||||||||||||||||||
SOCIALS
|
Dibuixar al quadern o a un full el mapa de les Illes Balears. Un
cop fet el dibuix, heu de posar el nom de totes les illes al lloc
corresponent.
|
||||||||||||||||||||||
ANGLÈS
|
Bon día,
Aquí teniu la tasca per aquests dies (6-20 Abril). Passes a
seguir:
1. Posar la rata del ordinador damunt el link I seguir les
instruccions: pitjar Ctrl+clicar damunt el link.
2. Fer la fitxa.
3. Donar al botó “finish”. El trobareu al peu de la
pròpia fitxa que estigueu fent.
4. Quan donau a finish vos duu a una altre pàgina de la
mateixa web que vos diu: check my answers o email my
answers to my teacher.
*** a no ser que tengueu algún dubte, l'única fitxa que heu
de reenviar a la vostra mestra d'anglès és la que posa EASTER
READING. Les altres podeu fer autocheck.
5. Per enviar la fitxa a la vostra mestra, només heu de
emplear: Full name (el vostre nom), level(curs), teacher's
email (aquí escriviu el correu electrònic de la vostra mestra
d'anglès). Vos recordo el correu electrònic:
monicatugores@ceipjafudacresques.cat
6. La data màxima d'entrega serà el 20 d'Abril.
School subjects: https://www.liveworksheets.com/he10055nt
Physical appearance:
https://www.liveworksheets.com/dy16132jz
https://www.liveworksheets.com/ni24537io
Places in town:
https://www.liveworksheets.com/ob743nu
https://www.liveworksheets.com/vi1055ik
3rd person singular (work/works) (UNIT
4):
https://www.liveworksheets.com/vi1055ik
Easter
Adjunto tabla gramàtica temps verbal unit 4.
EASTER EGGS. No vos penseu que tot serà fer feina aquests
dies:)
Enjoy your holidays, Mónica
|
||||||||||||||||||||||
EDUC.
FÍSICA
|
En Joan i en Toni us saludam!
Ens han passat unes tasques molt xul.les d’Educació Física a
Primària, pensades per amenitzar l’estada a casa. Ens han
agradat fonamentalment perquè es poden compartir amb la família,
son creatives i variades. Fins i tot podeu convidar els vostres
germans/es més petits per practicar-les.
Vos passam la llista d’enllaços als vídeos de les activitats
tal com estan anunciats a youtube.
-“IME. JOCS I REPTES EN FAMÍLIA”
-“IME. ENTRENA A CASA AMB INFANTS”
-“IME. CREA UN COMECOCOS D’ACTIVITATS AMB ENRIC.
A passar-ho Bé!!! Bones vacances. Joan i Toni.
tonisocias@ceipjafudacresques.cat
(5è i 6è)
|
||||||||||||||||||||||
MÚSICA
|
Del 6 al 8 d'abril
Escoltau
l'audició nº3, versió orquestra y la nº 7,versió amb dibuixos
animats de
"En
la cova del rei de la muntanya", del compositor Edvard
Grieg., a la pàgina web de l’escola, on també trobareu per
anar al argument d’aquesta obra. Trobareu el vídeo de la cançó
"Si ma ma ka", perque la canteu, fent també el ritme
amb les mans, al mateix temps que la cantau. Repassau "L'avi
mariner" y “Una dona llarga i prima”.
Els vídeos per fer aquestes activitats els trobareu clicant AQUÍ |
||||||||||||||||||||||
PLÀSTICA
|
Realitzar un dibuix d’allò que més us agradaria fer una vegada
tornem a la vida quotidiana. Per fer-ho podeu utilitzar la tècnica
i els materials que més us agradin. Per completar-ho, si voleu,
podeu escriure una descripció breu explicant allò que voleu
transmetre amb el dibuix.
|
||||||||||||||||||||||
VALORS
|
Aquestes propostes no requereixen entrega, tot i que s’agrairà
si voleu, és optatiu, agregar algún comentari personal sobre el
contingut dels vídeos.
CANAL: Curts per treballar valors i emocions:
50 contes per reflexionar.
|
||||||||||||||||||||||
RELIGIÓ
CATÒLICA
|
Semana Santa para Niños » Significado, Resumen, Imágenes,
Reflexiones, Actividades | ParaNiños.org
Pel.lícula:
Hechos de los Apóstoles:
|
||||||||||||||||||||||
CATALÀ
PER
A
NOUVIN-GUTS
|
Fer una redacció en un full sobre allò que tens pensat fer
durant aquestes vacances. Ja sabem que seran una mica especials.
No tinguis por de cometre errades. Màxim 5 oracions.
|
hola bueno dias. soy el padre de Simarpreet Singh 4`A.hay una problema en esta activdades, cuando ponemos un letra de como BANK, y no nos va bien. no pega con la imagen.Por esa imagen queda sin letra. explicanos como tiene que hacer esta actividades
ResponderEliminarhttps://www.liveworksheets.com/ob743nu. place in twon.